اهواز- دبیر هیات کشتی استان خوزستان گفت: تیم کشتی فرنگی خوزستان به علت همزمانی  مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی از حضور در تورنمت بین‌المللی کشتی فرنگی نیکولای پتروف بلغارستان انصراف داد.

فرنگی کاران خوزستانی در مسابقات بین‌المللی بلغارستان حضور نمی یابند

محمد امین کجباف در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه عملکرد موفق هیات کشتی استان در مسابقات قهرمانی کشور داشت اظهار کرد: فدراسیون نیز سهمیه حضور در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نیکولای پتروف بلغارستان را به خوزستان داد.

وی گفت: این پیکارها نیمه دوم فروردین ماه سال ۱۳۹۶ در شهر روس کشور بلغارستان برگزار خواهد شد و هیات کشتی خوزستان نیز رسماً آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد.
دبیرهیات کشتی خوزستان بابیان اینکه به علت اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی همزمان با این تورنمت قرار گرفته است نمی توانیم حضور یابیم عنوان کرد:  از فدراسیون درخواست یک تورنمت دیگری بعد از این مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را کردیم.

کجباف نفراتی که قرار بوده در تورنمت بلغارستان حضور یابند را، مهرداد مردانی، امین سوری، عظیم گرمسیری، فرشاد رستمی کیا، مهدی هدایی، مسعود مرادی، سید مصطفی صالحی زاده و مسعود نعمت چکانی برشمرد و اظهارکرد: از این نفرات نیز بجز مسعود مرادی مابقی بایستی در مسابقات انتخابی تیم ملی روی تشک بروند.

وی در پایان یادآور شد، مرحله نهایی پیکارهای انتخابی تیم ملی نیز نیمه دوم فروردین ماه ۹۶ برگزار می شود و در حال حاضر نیز میزبان مشخص نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.